2013. március 15., péntek

Beauties Factory körömdíszítő ecsetek

A la első eBay rendelése(i)m. Nem is nagyon tudtam sose, hogyan kell rendelni, de nem is akartam utánanézni, mert aztán elkap a hév és ugyebár sok kicsi sokra megy...:D Ráadásul én sok apróságba képes vagyok beleszeretni. Gondoltam jobb ezt minél tovább elkerülni, de most megtört a jég. Igazából nem ő az első, a második, csak az első még nem érdekezett meg. Persze arról is hallani fogtok még.

Beauty Factory Nail Art Brush - eBay - £5.19 (postaköltség nélkül)
INNEN rendeltem egész pontosan.


A rendelés kapcsán, ami már az elején nekem pozitívum volt, az ingyenes házhozszállítás és az ajándék tégely és körömdísz mellett, hogy kiírták, mikorra várható a csomag érkezése. Ami viszont ennek a fekete pontja, hogy egy héttel utána ért ide.:D De én türelmes vagyok, ilyenen nem hisztizek, csak érjen ide.:D Nagyon alaposan be volt csomagolva, és a késést elfeledtette velem az ajándék mono szemhéjpúder is.:D Minden egyes ecseten volt ilyen kis műanyag henger, ami védte az ecsetet. A szőrök egyébként alapból kő kemények voltak, egy kis piszkálás után váltak szét a szálak és lett ecsetszerű. Biztos értitek mire gondolok. Mint mikor mosás után egymáshoz tapadva száradnak meg.

A készlet 12 ecsetet tartalmaz.
  • 1 legyező
  • 1 pontozó
  • 2 féle méretű lapos ferde végű
  • 2 féle méretű lapos egyenes végű
  • 2 féle méretű lapos kúp végű
  • 3 féle méretű vékony
  • 1 hosszú szálú (ez használhatatnal)



A szemfülesebbek már ezen a felső képen is láthatják, hogy mi a bibi.:D Alapból így is volt a készletben, csak a műanyag cső tartotta ott a szőrszálakat. A többi ecset teljesen rendben van szerencsére, picit meghúzkodtam őket, de nem jött ki egyikből sem szőr (még). Használni is jó őket, készült már egy manikűr, amit hamarosan láthattok.:) Az ecsetek a hibától függetlenül egyáltalán nem gagyik, semmi probléma nincs velük.



Ezek pedig az ajándékok. A körömdíszt el is felejtettem, ezt nem lehet választani, random küldenek valamilyen mintát. A szemhéjpúderről pedig nem is tudtam. A tégelyecske még nem tudom, mire lesz nekem jó, kitalálom, biztos tudom hasznosítani. A szemhéjpúdert nagyon nem nézegettem, de már kíváncsi vagyok rá.


Nem mondom, hogy rohanjatok az eBayre rendelni, de lényegében nem rosszak ezek az ecsetek, és örülök, hogy végre sikerült szereznem.:D

1 megjegyzés :

  1. Én is e-bayről rendeltem ilyesmi ecseteket, csak az 15 db-os készlet volt. Imádom őket, nagyon jó velük dolgozni, sokkal jobb, mint díszítő lakkos ecsettel. =)

    VálaszTörlés