2012. június 19., kedd

INGLOT AMC Lip Gloss

'sóhaj' Mit mondhatnék...:D Egy álom vált valóra ezzel a szájfénnyel. Fél órán át fulladoztam, amikor megkaptam.:D Nagyon-nagyon-nagyon köszönööööm!!! Egyszerűen gyönyörű! GYÖNYÖRŰ! Csodálatos, varázslatos, elképesztő, eszméletlen. Szép, na!:D Nagyon régóta nézegetem ezeket a szájfényeket. Szerelem volt első látásra, és tudtam, hogy nekem ez kell. A többi árnyalat  is!:D Ez a darab most igazolta, hogy ha nem is mind, de 6ból még 3 biztosan kell. Na de nézzük! Sokat fogok áradozni, nyáladzani, nézzétek el kérlek! Nekem ez most olyan, mint 5 évesen megkapni a kedvenc játékot.:D 



Igazából én úgy kaptam meg, hogy két becsomagolt dobozon kellett még átrágnom magam, úgyhogy nagy volt az izgalom eleve.:D De eltették nekem a zacsiját és a szórólapokat is.^^ A blog facebook oldalán megnézhetitek a vásárlásról készült képeket.:D Egyébként Barcelonából kaptam a szájfényt, mégpedig úgy, hogy a Red Bull reklám rendezője, Papp Zoli ugye az én főnököm tesója, amit régen még írtam is, mikor először meséltem a reklámról. Ők voltak nemrég Barcelonában, én meg már meséltem erről a szájfényről  neki (mint mindenkinek, aki hajlandó végighallgatni a hülyeségeimet:D). És hát kaptam egyeeeet.:) Köszönöm köszönöm köszönöööm!!!:)



Nah, vágjunk bele! Kezdem a szokásossal, a csomagolás. Helyes kis fekete dobozban van a szájfény, amin szép szivárványszínben játszanak a feliratok.:) Már ez is miiiillyen szééép. Maga a szájfény csomagolása szögletesebb, a rész pedig, ami az 5ml terméket tartalmazza, hengeres belül, gondolom így sokkal jobban látszanak a színek, amikben pompázik. Nem bonyolították a külsőt, teljesen letisztult, egyszerű, csak egy Inglot feliratot látunk rajta, ami szerintem bőven elég és gyönyörű így, ahogy van. A tubus alján találjuk szám formájában az árnyalatot. Azt sajnálom, hogy fantázianév nincs (vagy csak én nem találom:)). Az applikátor elég pici, párszor meg kell mártogatni még az én kis számhoz is. A sok mártogatás pedig sajnos összegyűjti a szájfényt az applikátor szárának tövében, ami a tubus nyakán összekeni a menetet.:/ De hogy őszinte legyek, olyan gyönyörű ez a szájfény, hogy ki nem sz*rja le én ezt elnézem neki.





Akkor most kezdek bele az áradozásba.:D Az illata az valami fúhdejó! Finom, édes, kicsit epres, olyan, mint egy nagyon finom, édes, epres, színes, kicsit savanykás rágógumi. Szinte érzem a számban az ízét.:D Pedig íze nincs. Jó is, ha az íze is ilyen lenne, meg is enném. Az állaga picit sűrűbb, egyáltalán nem ragad, finom, bársonyos érzés viselni. A színe... El-ké-pesz-tő! Ha alapból ránézünk, rózsaszínes. És egyébként, ami a legtöbb ilyen holografikus terméknél a gyenge pont a szememben, hogy többnyire csak napfényben olyan gyönyörű. Ennek a szájfénynek viszont teljesen mindegy, milyen fényviszonyok között nézzük, ugyanolyan eszméletlen! Fénylik gyönyörű kékben, zöldben, türkizben, sárgában, lilában, ezek neon verzióiban. Egyszerűen elképesztő. Sajnos a szájas kép nem adja annyira vissza, persze szájon nem olyan azért sajnos, mint a tubusban, de ott is látni, hogy közel sem egy akármilyen szájfénnyel van dolgunk.

Természetes fény és vaku


Egy kis videó is, hogy mégis milyen mozgásban.:)

Egyszerűen gyönyörűűűű! Sok szép sminkes motyóm van, de szerintem messze ez a legszebb darabja jelenleg a gyűjteményemnek. Nagyon boldog vagyok, hogy végre van egy ilyen szájfényem. Légmentes üvegvitrinbe zárnám, hogy egy életen át nézegethessem és ne essen baja és ne fogyjon el.:D Áhh, immádom!:)

Aki végig bírta olvasni ezt a nyáladzást, annak nagyon köszönöm a türelmet!:D

12 megjegyzés :

  1. Behalok ezeken a pasikon :D Képesek voltak lefotózni a vásárlás menetét, nagyon jó :D Jófejek lehtnek :)
    A szájfény színe a tubusban nagyon különleges, de az ajkakon kicsit halovány, nem? De persze akkor is nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szájon is látszik ám azért:) amúgy igen, nagyon jófejek:D

      Törlés
  2. tényleg pazar!
    A vásárlás része nagyon tetszett! :D
    A subba jutott eszembe. Régebben volt subba szív IWIW sorozat és ott volt mindig "alaposan dokumentált nyaralás" c. rovat. Kicsit olyan a flílingje de a jó értelemben :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jófejek, így dokumentálni egy számukra valószínűleg tökre nem fontos eseményt - szerencséd van, hogy ilyen barátaid vannak. :-D A szájfény pedig gyönyörű, meg tudom érteni a rajongásodat. :-)

    VálaszTörlés
  4. Olyan édi vagy, ők meg még édibbek, hogy gondoltak Rád!! :]
    Amúgy meg nagyon szép a szájfény, gondolom ez jó adag és boldogabb vagy, mint a boldogságmolekulás szájfény felkenésekor... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm az ő nevükben is:D
      sooookkal boldogabb. annak már a szaga is zavar:D

      Törlés
  5. Annyira jófejek ezek a pasik, és mekkora viccesek, h mindent alaposan dokumentáltak neked, odavagyok! :)
    Nagyon szépséges a szájfény is (bár egyszer megcsodálnám a szádon is a szép irizálását), ezzel az egész történettel meg megértem, h életed kedvenc sminkterméke ő, tagadhatatlanul mindannyian így éreznénk. :)

    VálaszTörlés
  6. .minden elismeresem a fiuke ! nem semmi hadmuvelet lehetett :) augusztusban megyek en is Barcelonaba, most mar tudom mi var ram .

    VálaszTörlés
  7. de jó arcok:D szerencsés vagy:D kár , hogy swatchokat nem csináltak a kezeikre ...xD :D:D:D A szájfény pedig gyönyörűséges :$

    VálaszTörlés
  8. élmény volt facebookon végignézni a képeket,nem semmi :D

    VálaszTörlés
  9. Annyira aranyos, ahogyan írsz, végig mosolyogtam olvasás közben. Jó tudni, hogy nem csak én vagyok ennyire mániákus. Az első Sleek palettámat majdhogynem a kapun lógva vártam. :D A futár csodálkozott is. :D:D

    VálaszTörlés
  10. óóó de édes ez a poszt. Mint én az első CC88-as palettámnál. Csak én arról tudtam. És a szájfény, anyám, gyönyörű. Azt a KELLMOST! érzést kelti bennem. Még jó, hogy hamarosan szülinapom lesz.

    VálaszTörlés