2012. május 6., vasárnap

Szülinapozáááás:)

Hétfőn ünnepeltük a szülinapom, aznap is volt. Olyan szerencsésen születtem, másnap mindig május 1., se suli, se munka (jó esetben), úgyhogy mindig lehet aznap ünnepelni.:) Az eltervezett hely sajnos zárva volt, hát gondoltam, ilyen nincs.:D De a közelben volt másik hely  is, ahova mehettünk, úgyhogy átköltözött az ünneplés.


Hoppá, csak nem egy OutfitZsófi??:)


Itt is! Marha jó a tiarám, mi?:D:D Tavaly elmaradt, idén nem.:)


Ragacsos cukrot esznek, azért ilyen az arcuk.:)







Ahol eredetileg ünnepeltünk volna, zárva volt, Zsófi tudott adni egy post-it-et, úgyhogy kiírtam ezt az üzit.:D

Remélem tetszik a bejegyzés, bár úgy vettem észre, hogy jobban érdekel Titeket az olyasmi, ami nem is tartozik annyira a bloghoz.:D Talán többet kellene személyesebb, és nem csak sminkes, körmös postot írnom.:D

28 megjegyzés :

  1. Jajj elképesztően jól áll ez a haj... És aranyos volt ez a bejegyzés :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. jajj de jóképek, olyan aranyos vagy a tiarában:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:D fene se gondolná, hogy már 24:D:D

      Törlés
  4. Tök jó képek, és az a tiara.. :]
    És jé, ismerős arc... (Bálint:D)
    Először azt hittem, csak nagyon hasonlít, de most nézem, hogy tényleg ő. :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizzony:D egyik legjobb barátnőm barátja

      Törlés
    2. Tényleg apró ez a világ :P

      Törlés
  5. Boldog szülinapot így utólag :) Hangulatos képek, tök cuki vagy :) Jaaaj nagyon tetszik a felsőd *.* <3

    VálaszTörlés
  6. Boldog szülinapot! :)
    nagyon édes voltál abban a tiarában! ;)

    VálaszTörlés
  7. Ú de ennék olyan cukrot. És ú de innék egy sört. :D

    VálaszTörlés
  8. Boldog születésnapot utólag is! Nekem is nagyon tetszik a hajad! Neked alapból ilyen egyenes a hajad, vagy mindig vasalnod kell?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mindig vasalom, hullámos-göndör egyébként eléggé:D

      Törlés
  9. Még egy áprilisi. ^^
    Boldog születésnapot, így utólag is! :)
    nagyon tetszett a poszt. :D Jól feltaláltátok magatokat a cetlicskével. ^^ A fejdísz nagyon tetszik, jól áll! :)

    VálaszTörlés
  10. köszönöm, nagyon aranyosak vagytok:)

    VálaszTörlés
  11. Csini vagy es nagyon tetszik a hajad:-)

    VálaszTörlés
  12. boldog szülinapot utólag is! :) ugyanilyen tiarám, és szürke-fehér csíkos pulcsim van :D

    VálaszTörlés
  13. A cuki cicás póló! :)
    A tiara büntet, mi csak lánybúcsúkon nyomatjuk kötelezően a főszereplő lánynak.
    Igen, az egyéb témájú bejegyzéseket is kedveljük, sőt! ;)

    VálaszTörlés
  14. király a tiarád :D:D úgy látszik jó volt a bulika :)
    (roni)

    VálaszTörlés
  15. Még egyszer boldog szülinapot! Képzeld, én meg abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy május 1-jén születtem, tehát 30-án este neki lehet állni bulizgatni és másnap nincs meló és ugye éjfél után meg már szülinap van. Ez idén is így volt :P
    Tök jó poszt volt! :)) Tetszett!
    És a tiarád is cuki :P

    VálaszTörlés
  16. Boldog szülinapot!:)
    És marha jó a tiarád xD

    VálaszTörlés
  17. mi is hétfőn ünnepeltük,csak én május elsején születtem :))

    VálaszTörlés
  18. Nagyon tetszik a tiarád, meg a cicás pólód is, de nálam még mindig a tükrös nyaklánc a befutó :) ja és imádjuk az ilyen posztokat :)

    VálaszTörlés