2012. január 5., csütörtök

Isana körömlakklemosó - az olvasók ajánlásával

Ez már a második olyan dolog, aminél Titeket kérdeztelek facebookon, hogy milyet használtok, mi vált be, mire esküsztök, és lám! Úgy bejött, hogy csak na!:) Az első ilyen az Avon hajvégápoló volt, amit egyszerűen azóta imádok, hogy írtam róla:

Isana Nagellack Entferner - Mandelduft - 260Ft körül - Rossmann



Ő a zöld, vagyis mandulás.:) Ezt ajánlottátok, úgyhogy ezt vettem. A csomagolás nem egy szép fajta, de hát a körömlakklemosónál végül is ki a fenét érdekel a külleme. Főleg ha jól működik. Kék, jól záródó nagy kupak, kék feliratok, és zöldes címke a zöld folyadékhoz passzolóan.

A szaga töményen, csak mint általában a lakklemosóknál, elég erős és orrfacsaró acetonszag. De ami utána marad! Szerintem először tapasztaltam ilyet lemosónál. Nem érzem úgy, hogy a lakk eltávolítása után futnom kell kezet mosni, mert fujj, de büdi. Bár nem vagyok finnyás egyébként, szóval ez picit túlzás, de tény, hogy lemosás után kellemes illat marad a kezünkön, nem pedig a büdös acetonszag. Ez szerintem nagyon pozitív.


A hatás pedig! Volt már jó néhány féle körömlakklemosóm, de ez szedte le eddig a legjobban, leggyorsabban, leghatásosabban a lakkot. Az Essence BTGN eltávolító folyadékánál voltam úgy, hogy bátran kentem fel sötét lakkot, mert csak beledugdostam az ujjaim, ő pedig elvégezte szépen a feladatát. Mielőtt az elfogyott, akkor szereztem be ezt az Isanát, és úgy terveztem, veszek utánpótlást az Essence-ből, de nagyon bejött ez a lemosó, szóval maradok mellette szerintem végleg.:) Szilveszterkor félve kentem fel a csillámos lakkot, de azzal is könnyebben elbánt, mint az eddigi lemosóim.

Összességében! Amilyen lelkesen ajánlották nekem az olvasók, úgy ajánlom én is mindenkinek, tényleg szuper kis lemosó!:) Nálam legalább is ennél jobb még sosem volt, pedig lakkozom a körmeim kb gimi első éve óta, és azóta megfordult már itt pár folyadék.

8 megjegyzés :

  1. én az essence epres vagy kókuszosára esküszöm, de lehet ez lesz a következő illatos áldozatom. (:

    VálaszTörlés
  2. hmm ez most jól jött épp fogyóban van a lakklemosóm, azt hiszem ez lesz a következő :)) amúgy az essence epres nem volt rossz azt én is probáltam :)

    VálaszTörlés
  3. én az epres essence-t szeretem, ráadásul az acetonmentes. és azt szoktam átöntögetni a pumpás ebelin flakonba (http://www.dm-drogeriemarkt.de/cms/servlet/segment/de_homepage/ebelin_home/produkte/ebelin_produkte_manicure/ebelin_produkte_manicure_nagellackentferner/32126/ebelin_nagellackentferner_wellness_acetonfrei.html), meg az essence btgn tip removerébe.

    VálaszTörlés
  4. règota ezt -is -hasznàlom.tènyleg jo!!!

    VálaszTörlés
  5. nekem is nagyon nagyon bevált,szuperül leszedi a lakkot,viszont kezdem úgy érezni hogy szárítja is a körmöket és a bőrt körülette :( pedig azt hittem ez lesz a nr.1.

    VálaszTörlés
  6. Ebből szerintem a rózsaszín jobb, mert citroms *-*
    Nekem erről mindig a vonat jut eszembe, nem tudom miért:D

    VálaszTörlés