2012. január 16., hétfő

Áram-köröm

Hjaj de kis vicces vagyok.:D Tudom, a kivitelezés hagy némi (sooook) kívánnivalót maga után, és a lakkozás sem a legszebb, nézzétek el nekem légyszi, most arra koncentráltam, hogy ez az áramkörös köröm legyen lehetőleg minél jobb, bár tényleg nem a legszebb így sem sajnos, nem elég precíz, és a színek sem stimmelnek igazán, kénytelen voltam a meglévő erőforrásaimból dolgozni.:D Így sikerült!



 Használt termékek:
- Orly Nailtrition
- Essence colour&go (18 check me out)
- Essence colour&go (39 lime up!)
- I love just U lakk (sárga dekoráló lakk) - ezer millió éve vettem, semmit nem találtam róla neten:D
- Nail Star pontozótus (fekete)


Először az Orly lakkot kentem a körmömre, majd rá két rétegben a zöld jött. Kivágtam egy kicsi post-it darabot, amit a körmöm végére tettem segítségképp, hogy szögletesebbek lehessenek a sárga vonalak a körmöm végén. A pontozótussal megrajzoltam a fekete négyzetet. A többi dologhoz tűt használtam. Kitettem egy csepp fehér lakkot papírdarabra, belemártottam a tű hegyét, majd több pici, és néhány nagyobb fehér pontot csináltam. Végül a világosabb zöldből vettem egy cseppnyit, és szintét a tűt használva minél vékonyabb csíkokat húztam a pontokból indulva. Ugyanezzel a zölddel festettem két nagyobb részt is. Persze fogalmam sincs, hogy ez a 'nyák' miért így néz ki, és minek mi az értelme.:D Remélem honlap a gyakorlaton értékelik majd.:D

8 megjegyzés :

  1. Úúú ez a cím üt:D A köröm meg jóó:))

    VálaszTörlés
  2. Nem semmi kreativitásod van hallod! :D Klassz!

    VálaszTörlés
  3. baromi mókás.
    nem tudom, h a szerelem vagy mi teszi, jón néhány hete már említettem, h régen nem voltam egy nagy kommentelő nálad, mert nem nyerte el tetszésem több minden, de az utóbbi hónapokban mind smink, mind körmök terén nagyon jó dolgokat csinálsz, szóval azt hiszem, h töröltem is már magamban a "hard candy zsófijának blogja nem annyira az én világom/kedvencem/stílusom/ízlésem" sztereotípiát, mert szeretek ide lesni hozzád! köszönöm. csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj nagyon szépen köszönöm, egészen meghatódtam:) nem tudom mi teszi, de nagyon örülök neki, bármi is az:D

      Törlés