2011. december 31., szombat

Au revoir 2011

Ez a mai a 300. bejegyzése a blognak. Pont ebből az okból kifolyólag nem írtam már tegnap. Szép lezárás erre az évre, hogy 300 bejegyzés született. Lassan elérjük a 300 olvasót is, sosem gondoltam volna.:)



Gondoltam végigfutok, hogy mik voltak a 2011-es év legjobb dolgai, és mit szeretnék jövőre. Hát nézzük!

2011 legjobb...

- napja: Szerintem a szülinapom.:D Az idei elég jól sikerült, pedig a szülinapjaim pont olyan elátkozottak, mint a szilveszterek.

- döntése: Elkezdeni a blogolást. Annyi örömem van benne és olyan sokat köszönhetek a blognak. Így ismertem meg Forum Shops Krisztit, Made in Beauty Nikit és MakeupMania Klaudiát. Sosem gondoltam volna, hogy ilyen jóban leszek velük.:)

- vásárlása: Kb minden évre van egy legjobb vásárlásom.:D Az ideivel azért zavarban vagyok. Tavaly egyértelműen a Sigma ecsetkészletet mondtam a legjobbnak. Most lehet, hogy a csokiszappan az.:D Hát egyszerűen imádom, de akik olvasnak, szerintem ezt nagyon jól tudják.

- eseménye: Azt hiszem a nyaralás. Már eszméletlenül rég szerettem volna nyaralni menni, de sosem akart összejönni. Idén pedig vééégre valahára összejött egy 5 napos balatonfüredi nyaralás, ami tök jó volt.


- változása: Tavalyhoz képest fogyni 8-10kg-ot. Azért ettől ki ne érezné magát jobban.:D

- kajája: Az örök kedvenc palacsinta, tatár beefsteak stb. mellett idén ettem először apukám vörösboros marhapörköltjéből, és ízlett.:D Talán ahogy öregszem, úgy egyre több minden ízlik.

- meglepetése: Kriszti csomagjai.:D Mindig a legjobb időben érkeztek, amikor elment minden életkedvem, és rámfért valami léleksimogató.:)

- váltása: A kis Canon gépem helyett a tükörreflexes Pentaxom használni a blogos képekhez.:D

- ajándéka: Nincs mit hozzáfűznöm. Imádom!:D


És amit a 2012-es évben el szeretnék érni, ...
- egy jó munkahely a suli befejezése után.
- minél többet járni Pestre találkozni a lányokkal.
- elérni a teljes lelki harmóniát és boldogságot.:D Ne röhögj, az tök jó lenne!:D
- ráállni a videózás témára (nem igazán a blogra gondolok itt, tele vagyok videóötletekkel, amik csak megvalósításra várnak).
- még több BolondZsófi, mert az utóbbi időben nem volt egy sem, pedig itt van mellettem felírva vagy 20 ötlet rá.
- még többet sminkelni csak úgy.
- sminkelni másokat, mert az én arcom már elég uncsi.:D
- kevesebbet idegeskedni mások hülyeségei miatt.

Statisztikák


A jelenlegi állás.:) Én maximálisan elégedett vagyok a számokkal. Sosem volt célom gyűjteni az olvasókat, ezért sem csináltam soha olyan játékot, aminek a feliratkozás lett volna a feltétele, mert mindig a már feliratkozottak között sorsoltam apróságokat. Azért iratkozzatok fel, mert szeretitek a blogot. Most 298an vagytok, és imádom mindegyikőtöket!:D

Ezek pedig a legnépszerűbb bejegyzések. Nem meglepő, hogy a KreatívKedd-eket néztétek a legtöbben.:)


Köszönöm minden egyes olvasóm kitartó figyelmét, a kedves kommenteket és mindent!

Kívánok mindenkinek nagyon szép szilveszter estét,
és olyan 2012-es évet, amilyet megérdemeltek, és szeretnétek! Találkozunk 2012-ben!!!

2 megjegyzés :

  1. jó kis bejegyzés lett *.* Remélem ez a szilveszter nem lesz elátkozott egyikőnknek se :D

    VálaszTörlés