2011. július 29., péntek

Sleek Oh So Special

Mit mondhatnék... Szerelem volt első látásra a miénk... 'sóhaj':D Olyan palettát szerettem volna, amiben jól kombinálható, remek színek vannak, bárhova, bármikor elvihetem magammal, és elég később eldöntenem, milyen sminkhez van éppen kedvem, mert nem a színek korlátoznak. Ez a paletta majdnem tökéletes választás számomra erre a célra. Mert a 88as paletta azért valljuk be, elég nagy lenne nyaralni és egyéb alkalmakra elcipelni.:D




Makeuplaza-ról rendeltem. Mivel limitált, tudtam, hogy az első adandó alkalommal le kell csapnom rá, mert higgyétek el nekem! Én az az ember vagyok, aki ha le lehet maradni valamiről, le is marad. Ha megvehetnek előle valamit, meg is veszik.:D Most már biztosra kell mennem, ez a tanulság, és ezt 16 éves korom óta tudom.:D Na de mindegy is, itt van megvan, imádom (és ő is engem)!:D

Kedden reggel rendeltem meg, hamar érkezett visszajelzés, el is utaltam az árát, szerdán pedig írtak, hogy megérkezett hozzájuk a pénz, és csütörtökön adják fel.. Bíztam benne, hogy még aznap, de sajnos nem, ezért "csak" ma ért ide. Jól van na, nagyon vártam már tényleg.:D A borítékon belül néhány km bubis fóliába csomagolták, szóval ügyeltek rá, hogy épségben ideérhessen. Amikor az Acid palettát rendeltem, az egy külön dobozkában is benne volt mondjuk.. Féltem is, hogy valami baja tutira lesz, de szerencsére teljesen egészségesen, épségben látta meg a szobám napvilágát. Még a dobozán sincs egy jelentősebb karcolás sem.


A doboz... Nagyon szép, igényes, szemet gyönyörködtető, és még ragozhatnám. A virágminta fénylik rajta, ez is jól feldobja. A hátulján feltüntették az összetevőket. Belül pedig rózsaszíííííín!:D Direkt azért fordítottam meg a második képnél, hogy lássátok ti is. Maga a paletta a megszokott fekete külsőt kapta, semmi extra, a matt fekete felületen fényesebb betűkkel látszik: "Sleek makeup". Kicsit nehezebben tudtam kinyitni, mint az Acid-et, de különösebben nem problémás, nem szorul annyira, mint mondjuk az L.A.Colors paletták.


És kinyitottuk... Egy vékonyka, átlátszó fólia takarja a szemhéjpúdereket, amin feltüntették a színek fantázianeveit. A megszokott hatalmas tükör itt is visszaköszön. Az Acid-nél viszont ezt leragasztották egy átlátszó fóliával, itt elég maszatos volt ennek hiányában. Kapunk egy kétoldalú applikátort a palettával, bár nem hiszem, hogy sokan használnánk, de ki tudja, mikor jöhet jól.




És a színek..  'sóhaj':D Szuperszépek! Matt és fényes árnyalatok egyaránt megtalálhatóak a palettában, úgy mint világosabbak és sötétebbek. Különösen tetszik, hogy van egy nagyon világos, ami szemöldök alá és belső szemzugba tökéletes lesz, és van egy fekete is. Szerintem ez a kettő elengedhetetlen egy jó palettában, ha az ember a teljes sminkhez csak azt az egyet szeretné vagy tudja használni. A festékek rendkívül jól pigmentáltak, de hát ez várható volt egy Sleek palettánál.:) Főleg a felső sor harmadik színén, a Ribbon nevűn lepődtem meg, mennyire gyönyörű, egyenletes. A Celebrate névre hallgató sötétbarnát emelném még ki, csodaszép lilás fénye van. De mindegyik tetszik és mindegyik nagyon jól néz ki.

Ódákat tudnék még zengeni minden egyes színről. Káprázatos kis paletta. Ezzel és az Acid-del fogok szerintem nyaralni menni. Elég kicsik és vékonyak ahhoz, hogy ne legyenek útban, és elég szín áll majd rendelkezésemre. Élénk, harsány árnyalatok az Acid-ből, kicsit natúrabbak, természetesebbek az Oh So Special-ből. Na jó... Még egy Original-nak nagyon tudnék örülni... KHP KHM!:D

13 megjegyzés :

  1. Ó anyám, meggyőztél...:S:D
    De neeem, nem lehet, jáááj. :)
    Viszont hamarosan névnapom lesz, hmmm... :DDD

    Na tényleg gyönyörűek a színei!

    VálaszTörlés
  2. ezt most kár volt megmutatnod :D meg kell vennem :) nagyon szép, irigyellek :)

    VálaszTörlés
  3. Hű...a Ribbon és a Wrapped up gyönyörűek, persze a többi sem rossz! :)

    VálaszTörlés
  4. jujjj....ilyenre nekem is szükségem van :D

    VálaszTörlés
  5. éreztem, hogy meg fogtok érteni..:D

    VálaszTörlés
  6. Na, mostmár 1000% h meg fogom venni. :) Annyira szépek a színek!

    VálaszTörlés
  7. Én szerdán rendeltem, és csak ma adták fel, úgyhogy én még várhatok hétfőig a gyönyörködésre :( Annyira csodaszép ez a paletta...

    VálaszTörlés
  8. Évi, legalább már úton van.:)

    VálaszTörlés
  9. Na igen :) Alig várom :) (Plusz a Storm-ot is megrendeltem, duplán fogok gyönyörködni :D)

    VálaszTörlés
  10. én pedig megszenvedtem a kinyitásával, de ez legyen a legnagyobb bajom. imádom (:

    VálaszTörlés
  11. Jajj ne kínozz! Gyönyörű a paletta :D

    VálaszTörlés
  12. Lehet "rutinos" vagyok, de nekem nincs gond ezekkel a zárakkal, csak technika kérdése, amire rá lehet érezni :-) Én anno keddi napon rendeltem meg utánvétellel és szerdán már meg is kaptam. De ehhez azért az is kellett, hogy délelőtt adjam le a rendelést. Ha délután vagy este adom le a megrendelést, akkor ők is csak másnap tudják gondolom feladni, érthető :-) Utána meg átutalással fizettem: hétfőn utaltam át, amit nyilván kedden kaptak meg (jelezték is, hogy megkapták), hisz a bank 1 napig dolgozza fel. Ők meg szerdán feladták és csütörtökön már meg is kaptam, ahogy ígérték. Én ilyen gyorsan még sosem kaptam meg csomagot, ráadásul épségben, mert iszonyú gondosan be volt csomagolva.

    VálaszTörlés